- Ben ik verplicht een afspraak te maken als ik de winkel wil bezoeken?
– Neen, dit kan perfect zonder afspraak.
- Ik heb een herstelling om binnen te brengen, moet ik hier een afspraak voor maken?
– Dit is niet nodig. Er wordt wel aangewezen te bellen voor deze te plannen om wachttijden te vermijden. Dit kan op 089 25 22 94 tijdens de openingsuren
- Ik heb een fiets besteld. Kan deze worden afgehaald mits deze beschikbaar is?
– Als u een fiets in bestelling heeft staan, krijgt u van ons een telefoontje als deze klaar staat.
- Ik heb een nieuwe fiets op het oog, hoe kan ik deze bestellen?
– Hiervoor kan je ons best telefonisch bereiken. Dit omdat hier meestal meerdere vragen rond zijn. Langskomen tijdens de openingsuren kan ook. Let op, bij bestelling van de fiets dient er een bestelbon te worden gemaakt. Er wordt hier ook altijd een voorschot gevraagd.
- Ik heb (een) item(s) besteld, hoe kan ik dit betalen?
– Betalen is mogelijk met cash geld, bancontact (of een andere betaalkaart), Payconiq en eco-cheques (papieren versie + de kaart). Sinds kort hebben we ook de mogelijkheid consumptiecheques te aanvaarden.
- Ik heb een nieuwe fiets, deze heeft z’n eerste onderhoud nog niet gehad. Geldt dit ook als herstelling?
– Ja, Je kan je fiets perfect binnen brengen voor je 1e onderhoud. Ook dit plan je best telefonisch, gezien de drukte in het werkhuis.
- Ik ben op zoek naar een paar nieuwe fietsschoenen en fietskledij, kan ik deze passen?
– Dit is perfect mogelijk. Een fietsschoen is als een sportschoen, deze koop je best één maat groter dan je normale schoenen. Onze kledij is van Italiaase makelij, hier neem je ook best een maat goter dan normaal. De zomercollectie is op voorraad vanaf midden april.
- Waar kan ik de auto parkeren mits de twee parkeerplaatsen voor de winkel bezet zijn?
– Er zijn voldoende parkeerplaatsen aan de overzijde van de straat. Deze zijn bereikbaar door te rijden tot aan het verbodsbord en daarna links de parking op te draaien.